dijous, 6 d’octubre del 2016

BENVINGUTS AL BLOG! QUI SÓC?

Benvinguts a tots i totes a aquest nou espai creat i anomenat La Finestra Educativa!

Qui sóc?

Aquest racó ha sorgit de l'inici del meu curs al Cicle Superior en Educació Infantil. L'espai estarà dedicat a pares, mares, mestres, educadors i educadores, amants de les manualitats, del món infantil, i evidenment i especialment als més petits de la casa.

 L'objectiu és mostrar totes les meves inquietuts, activitats, i tot allò que em sembli interessant. Des de una activitat creada a l'aula, com un llibre interessant, un article, vàries cançons, diverses educacions, etc... Pero sempre relacionat amb el món de l'educació infantil.

 Intentaré crear un espai comú on tots hi compartim!!


 A l'altre costat del blog jo, la Maria. Nascuda a Llers, petit poble de l'Alt Empordà, un dilluns 1 d'Abril de l'any 1996.


Tinc un germà, en Nil (19 anys) i un gos que es diu Bruc.

Sóc filla de pares ceramistes, he crescut envoltada de fang, art, idees, i de gent, ja que tenim una escola de ceràmica que es diu Escola-Taller de Ceràmica Ramon Fort.




D'aquí el meu costat més creatiu.
Sempre m'ha agradat molt fer manualitats, treballs i tot alló que tingui relació amb la imaginació i la creació.

M'agraden molt, també, les xarxes socials, una eina que, ben utilitzada, és molt útil per compartir, comunicar i ensenyar tot allò que a un l'inquieta.

 Pel que fa a l'expedient acadèmic, he fet la formació obligatòria, el batxillerat humanístic-social, i el primer curs universitari d'Educació Social.


 Benvinguts a la Finestra Educativa, una finestra per compartir!


 Mil jocs i cançons!


 Maria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada